Hvor morsomt kan det bli?

I Volkswagens nykommer T-roc kan det hende at du liker deg så godt at du blir sittende lenge. Kanskje litt for lenge.

T-Roc

Er T-roc så sprek og kvikk at den nesten er litt for morsom å kjøre? Eller er det fargekombinasjonene som rett og slett gjør deg veldig glad?

En sporty lillebror

Uansett er det en sprudlende nykommer som Møller Bil Asker og Bærum har fått inn i sin portefølje. Allerede har den etablert seg blant de 20 mest solgte bilmodellene i landet. Det er imponerende etter bare kort tid på veien.

 

Interiør

T-roc er Tiguans sporty lillebror, rett og slett en SUV i Golf-størrelse. Og den er stinn av moderne løsninger og sikkerhetsutstyr i toppklasse.

Dette er bilen som alltid etterlater seg spor. Du snur deg etter den når den glir forbi. Kanskje må du se to ganger, fordi den har noe ved seg. Bilen har rett og slett en spesiell tiltrekningskraft.

Kan tilpasses alle

Bli ikke overrasket om du ser en sjåfør som smiler og ser fornøyd ut neste gang en T-roc kommer opp langs siden på bilen din. Det er heller ikke utenkelig at sjåføren er en kvinne.

 

Interiør

Hun kan selvsagt ha havnet der av flere grunner, men det kan være fordi T-roc har en design som vipper over på den sjarmerende og sporty siden, eller kanskje fordi den kan leveres i en rekke fargeglade interiører og utvendige kombinasjoner.

Men fullt så endimensjonal er den selvsagt ikke. T-roc kan tilpasses deg og din stil, nær sagt hvem du måtte være.

 

T-Roc

Sprek og smidig

Den har de kjøreegenskapene du trenger – om det er å flyte behagelig langs E18 mot Liertoppen, bevege deg noe mer snirklete på vei ut mot kysten, eller opp til hytta i helgesvingen.

Høsten er det første tegnet på at vinteren er nestemann ut, og den kommer nesten alltid før du aner det. Da skal du vite at T-Roc med 4Motion firehjulstrekk er akkurat så smart og forutsigbar som du skulle ønske. Den gir deg det gode veigrepet på nesten alle underlag, spesielt hvis du velger den med sportsunderstell og adaptiv understellsregulering.

Motorene kobler ut et par sylindre når den ikke trenger dem, og vips har du en bil som går så behagelig at du nesten ikke merker det.

Men når du trenger kreftene, og klemmer på gasspedalen, kan du regne med T-Roc. Den har maksimalt dreiemoment allerede ved lave turtall.

 

T-Roc

Kjøreglede i sentrum

Innvendig er det komfortabel og romslig, nettopp for at kjøregleden skal få de beste vekstvilkårene.

Og mens du sitter der, er du i godt selskap av innovative designelementer, nyttige assistentsystemer og et infotainment-system som gir deg det meste du har bruk for på lyd- og bilde-fronten.

 

Interiør

Du så kanskje T-Roc'en svinge seg smidig gjennom Oslos gater i kinosuksessen «Skjelvet»?

Det er selvsagt ikke helt tilfeldig at denne nykommeren havnet på lerretet. «Rollen» skulle spilles av en bil som hadde aura, som var kvikk og som ble husket for innsatsen.

Og det var kanskje ikke tilfeldig at det satt en kvinne bak rattet heller...